M-am săturat de stereotipiile onlainului

G+-ul, Facebook-ul, Twitter-ul și probabil și alte saiturile lu' Pește sociale gem, dar efectiv ... GEM de stereotipiile onlainului românesc, copiate și ele în mare parte (cum altfel) din spiritul de turmă global!
Cer scuze încă de la început tuturor prietenilor mei de onlain care, prin cine știe ce exprimări, le-or fi folosit și ei vreodată.
Deci să reluăm: M-AM SĂTURAT DE LIPSA DE IMAGINAȚIE existentă în onlain-ul ăsta 2.0 și cu asta, 2.0, am deschis seria lor! :-)
Frateee, nu mai pot cu 2.0! Totul e 2.0 aici, petrecerile sunt 2.0, berile sunt 2.0, gagicile sunt 2.0, am înțeles, a fost mișto o dată, am priceput bancu', aluzia ... mi-a plăcut, de ce să mint, da' și Windows-ul, n-a ținut-o mai mult de un an cu 2.0, a trecut la 3.0, la 3.11, apoi la Windows 95, 98, Me, 2000 și multe altele. N-a rămas niciodată la 2.0 că dădea faliment! Da' în România digitală din onlain nu, au rămas toate 2.0!

M-am săturat însă și de: Așa cevaaaaaa????, Gizăăăs, WTF , Y U NO ... ceva, momentul acela în care ..., cea mai tare chestie EVĂR ..., FTW, LOL, Win-win, numa' zic ..., Mno ..., Wow, Frateeee, Fatăăăăă, troll, EPIC ..., Me gusta ..., Doar o idee ... , Yeah right ..., Face sens ... , ceva ... facepalm, Bicla ..., am făcut o chestie, ME HAPPY, Cutare chestie my ass, GENIAAAALLLL ...

Pentru GENIAL trebe musai discuție separată! Frateee (și asta-i stereotipie), eu când eram la școală, am învățat că în lumea asta au fost vreo 20-30 de genii, de-alde Pitagora , Leonardo da Vinci, Edison, Newton sau Einstein! Nu dom'le, astăzi și un desfăcător de sticle mai șmecheros e "genial", nu știu ce giumbușluc făcut de un gorobete pe iuTiub e "genial" ... ce mai!

Aștept în continuare sugestii pentru completarea listei pe Twitter, la @mozartrocksro ! :-)

Comentarii

  1. Y U NO UNDERSTAND?

    Imaginatie inca exista, doar ca nu prea se mai observa din viteza cu care se desfasoara lucrurile. Orice treaba noua apare imediat peste tot si pare ca e acolo de o vesnicie.

    U MAD BRO?

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde imaginație? Când nu au citit nici măcar un singur roman în întreaga lor viață? Când până și poveștile copilăriei le-au văzut ecranizate?

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii,pe twitter sintem oarecum fortati sa facem prescurtari.In citeva caractere nu prea poti scrie chiar totul :)Inteleg si aprob ce spui mai ales ca am citit foarte multe "romane" si nu numai:))
    Educatia nu sta in cuvinte intregi :)).Si inca ceva:in goana dupa #follower-si reali :),atacam hashtaguri cu forme diferite :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Din păcate, articolul e încă valabil și în ziua de azi...

    RăspundețiȘtergere
  5. Online-ul este copia vieţii reale. Aceeiaşi actori, aceeaşi piesă, ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare