Isărescu: Jumătate din industria din 1990 trebuia restructurată sau închisă

Așa zice domnu' Isărescu, aici: http://www.capital.ro/isarescu-jumatate-din-industria-din-1990-trebuia-restructurata-sau-inchisa.html

Domnu' Isărescu, hai să-ți explic un pic inginerește, nu pă limba matale, cam cum stă treaba cu "iconomia" noastră de acum! Aș compara (economia noastră de acum și economia dinainte de '89) cu perechea (apartamentul meu de la bloc și gospodăria unchiului de la țară).

Eu am internet, aer condiționat, frigider, am Mall-ul aproape, smart-TV, sunt trendy și mare gujber, mult mai avansat tehnologic decât unchiu' de la țară care n-are multe din astea, gospodăria lui e ineficientă! Partea proastă e că dacă unul din afară vrea să pună economia românească pe butuci (sau numai să amenințe că o face, pentru a strânge de testicole niște guvernanți), întoarce niște butoane financiare, nu semnează acordul cu FMI, trage heblul de la curent, scoate routerul din priză și eu mor acasă de căldură si foame, fără apă la PET, cu frigiderul plin de carne stricată, pe când unchiu' trăiește bine mersi, cu porcu' ăla ineficient din coteț și apa aia scoasă ca-n epoca de piatră, de la fântână. Înțelegi matale aluzia?

Că tot vorbiți voi (când vă convine) de "independența energetică" a României, care e "un must" și de-aia trebuie bortelit pământul după gazele de bășist! Când vă convine, o băgați pe aia cu "independența", când nu, aveți amnezie selectivă!

Comentarii

Postări populare