Lecție de CUM NU TREBUIE făcută comunicarea!

Acum vreo 6 luni, într-una din discuțiile cu un beneficiar, client al aplicațiilor noastre informatice, care nu avea abilități de comunicare completă și exactă, i-am ținut o predică (prin mail) despre cum NU se face un dialog atunci când vrei să meargă lucrurile strună și ce nasol e cu "CREDINȚA" (am crezut că) atunci când cei doi cred în mod diferit!

Ăia de la NASA când discută cu cei din navetă înainte de lansare și au de făcut peste 2000 de puncte de verificare comunică în felul următor, pentru a nu lăsa nici un loc de dubiu:

AȘA DA
Centru:  Pilot John, deschide robinetul Nr.15
Pilotul: Centru, AM DESCHIS ROBINETUL NR.15

Centru: Pilot John, activați frecvența de comunicație 4600MHz
Pilotul: Centru, AM ACTIVAT FRECVENȚA DE COMUNICAȚIE 4600MHz

       Nici unul din piloți nu zice așa:

AȘA NU
Centru: Pilot John, deschide supapa Nr.45
Pilot: Bine bă ...

(peste 30 secunde)

Centru: Pilot John, ai deschis-o?
Pilot: Ce?

Centru: Supapa!
Pilot: Care supapă?

Centru: Aia , nr. 45 !
Pilot: Aia de zisăși mai devreme? 25 sau 45, că pârâia ceva când ai vorbit!

Centru: Da, 45
Pilot: Da, AM CREZUT CĂ AI ÎNȚELES CÂND Ți-AM ZIS !!!

Centru: Când mi-ai zis ce?
Pilot: C-am deschis-o!

Centru: Ce-ai deschis frate?
Pilot: Supapa

Centru: Care supapă?
Pilot: Nu știu frate ... stai să întreb ... Robert, avem noi vreo supapă pe-acilea?
Robert: Era în hol, pusă lângă ușă! N-ai luat-o?
PilotAM CREZUT că ai luat-o tu .. Centru ... ești pe recepție?
Centru: Da, care-i problema?
Pilot: Puteți să trimiteți aici pe cineva sus cu supapa ... n-am luat-o de lânga ușă , AM CREZUT că era deja în magazie
Centru: Ce supapă?
Pilot: 25
Centru: Păi n-ai zis mai devreme c-ai deschis-o?
Pilot: Ce să deschid?
Centru: Auzi .. dă-o în plm de supapă, hai sa trecem la punctul 718 ... lansează satelitul pe orbită
. . .
. . .
Pilot: Care satelit? Robert ... bă, te-ai uitat cumva, mai era lângă ușă și-un colet mare, negru ... AM CREZUT că l-ai încărcat tu în magazie

Comentarii

Postări populare